Praha

WIDEX CENTRUM Praha 
Bohušovická 230 /12
19000 Praha 9 - Střížkov

 
Tel.: (+420) 286 580 396
GSM: (+420) 605 947 864
Email: servis.cz@widexsound.com

Otevírací dobu najdete zde

Brno

WIDEX CENTRUM Brno 
Hlinky 995/70
603 00 Brno
 
Tel.: (+420) 543 331 630
GSM: (+420) 734 738 964
Email:brno.cz@widexsound.com

Otevírací dobu najdete zde
 

Ostrava

WIDEX CENTRUM Ostrava 
Biskupská 3330/8
702 00 Ostrava
 
Tel.: (+420) 597 317 597
GSM: (+420) 602 167 278
Email: ostrava.cz@widexsound.com

Otevírací dobu najdeze zde

Obecné informace

Ve značkových prodejnách nabízíme záruční i pozáruční opravy sluchadel Widex, prodej příslušenství ke sluchadlům jako jsou baterie, krytky, šňůrky, čistící prostředky atd. i širokou nabídku kompenzačních pomůcek (indukční smyčky, telefony, budíky, zesilovače zvuku, signalizační systémy atd.). Více najdete v našem Eshopu.
 
Reklamační řád si můžete stáhnout zde.

Ceník servisních prací si můžete stáhnout zde

V případě záruční opravy je nutné doložit doklad o záruce (výjimečně stačí i kopie), případně doklad o zakoupení, na kterém bude datum zakoupení, přesný model a výrobní číslo. Pokud nebudou potřebné doklady doloženy, pak bude oprava posuzována jako pozáruční.
 
Produkty se obvykle opravují v běžném režimu během několika pracovních dní. Když to okolnosti dovolí, tak jsme schopni sluchadla opravovat i na počkání (do několika hodin) - viz Expresní opravy vpravo. O aktuální délce oprav v běžném režimu se informujte na servis.cz@widexsound.com.
 
Produkty zasílané poštou doporučujeme zabalit do tvrdé krabičky a pojistit na cenu produktu. Podle poštovního řádu musí být zboží tak, aby to odpovídalo typu zasílaného zboží. A to znamená, že pokud pošlete sluchadlo (zejména zvukovodové nebo kanálové) pouze např. v bublinkové obálce a to přijde poškozeno, tak nebude reklamace kladně vyřízena. A pro Vás by to znamenalo minimálně 1.000 Kč za novou skořepinu či ještě vyšší částku při poškození elektroniky. 
 
Automaticky opravujeme produkty do částky 2.000 Kč (bez poštovného, bez expresního příplatku). Při opravě dražší než 2.000 Kč (bez poštovného, bez expresního příplatku) informujeme zákazníka předem o výši opravy - opravený produkt zasíláme až po odsouhlasení ceny za opravu. Pokud nesouhlasíte s částkou do 2.000 Kč, pak si můžete v průvodním dopise vyžádat to, že chcete znát cenu za opravu v každém případě předem a technik Vás bude kontaktovat. Nezapomeňte do průvodního dopisu napsat potřebné kontakty - tel. číslo, mob. číslo či email.
 
Sluchadla i další produkty můžete přinést osobně na adresu servisu a nebo je můžete zaslat přes Českou poštu nebo jiného zasilatele. Opravené produkty si můžete vyzvednout osobně nebo je zasíláme zpět službou České pošty Balík do ruky, který ČP slibuje dodat do 24 hodin od odeslání (dobírka). Za pozdější dodání zásilky neodpovídáme. Všechny produkty se standardně opravují v běžném režimu (tedy bez příplatku a postupně v pořadí jak přicházejí). Nabízíme ale i možnost expresní opravy - tu si vyžádejte přímo na recepci nebo v průvodním dopise v zásilce.

Expresní opravy

Podrobné informace k expresním opravám

  • Expresní oprava s osobním doručením i převzetím = oprava do 24 hodin (většinou se ale opravuje v řádu desítek minut až jednotek hodin).
  • Expresní oprava zaslaná např. Českou poštou = oprava do 24 hodin od přijetí sluchadla do servisního systému (příjem zásilky do systému trvá max. 36 hodin od dodání zásilky).
  • Expresní opravy se provádějí každý den v týdnu.
  • Počet expresních oprav během dne je omezen - doporučujeme tedy přijít co nejdříve ráno, začínáme v 8.00 h (neplatí pro produkty zaslané poštou).
  • V době dovolených (červenec+srpen) přijímáme pouze omezený počet expresních oprav.
  • Délka (doba) opravy závisí na složitosti opravy a na počtu expresních zakázek přijatých před zakázkou zákazníka.
  • O tom, zda lze provést expresní opravu rozhodne technik do 15 minut po přijetí zakázky.
  • Expresní termín se nevztahuje na výroby skořepin individuálních sluchadel, individuálních koncovek a tvarovek.
  • Expresní oprava není vymahatelná.
  • Příplatek za expresní opravu je 400 Kč.

 

Pozor, důležitá informace:

Ke dni 1.1.2019 skončila servisní podpora pro modelové řady Bravo, Bravissimo, Flash, Real a Passion 105/110/115 (kromě modelů Bravo B32 a Bravissimo BV38).

Ke dni 1.8.2021 skončila servisní podpora modelů B32 a BV38.

Znamená to, že po tomto datu už nemusí být všechny potřebné náhradní díly pro opravy dostupné.

Přejít nahoru