TEST SLUCHU
VÝDEJNÍ MÍSTA
Kontakt
E-shop
E-shop Pro
Portal
Registrace
Práce
Domů
Nedoslýchavost
Typy nedoslýchavosti
Tinnitus
Pro příbuzné
Nedoslýchavost u dětí
Sluchadla
EVOKE™
BEYOND™
UNIQUE™
Vyzkoušejte Unique
Další sluchadla
Sluchadla Dream
Kvalita zvuku
Snadná obsluha
Diskrétní sluchadla
Sluchadla Menu
Sluchadla pro děti
Doplňková zařízení
Elektronické vysušovací pouzdro
Baterie do sluchadel
Doplňková zařízení DEX
COM-DEX
CALL DEX
UNI-DEX
TV-DEX
RC-DEX
FM-DEX
CROS
FM SYSTÉM SCOLA™
TV PLAY
Řešení tinnitu
Typy sluchadel
Závěsná
V uchu
Digitální sluchadla
Ceny sluchadel
ZVUK WIDEX
Podpora & Péče
Péče o sluchadlo
Kontaktujte nás
Uživatel
Odborník
Jiné požadavky
Info pro zákazníka
Domů
Podpora & Péče
DVĚ APLIKACE PRO WIDEX EVOKE™
Se sluchadlem EVOKE může využít jednu ze dvou aplikací pro ovládání Vašich sluchadel pomocí svého Android nebo Apple telefonu.
Aplikace TONELINK umožňuje ovládat základní funkce jako je změna programu a úprava hlasitosti, zatímco v aplikaci EVOKE můžete navíc využít i funkci SoundSense Learn, která Vás dovede k Vašemu ideálnímu poslechu.
Aplikace EVOKE >
Aplikace EVOKE je kompatibilní pouze s modelem EVOKE F2, RIC 312 D, BTE 13 D.
Aplikace TONELINK >
Aplikace TONELINK je kompatibilní se všemi modely EVOKE kromě modelu IIC.
PODPORA APLIKACE EVOKE™
KOMPATIBILITA
SLUCHADLOVÉ APLIKACE EVOKE
Sluchadlová aplikace EVOKE je kompatibilní s telefony Android a Apple. Zkontrolujte seznam kompatibilních telefonů. Pokud Váš telefon v seznamu není, pak s aplikací může nebo nemusí fungovat.
podrobné informace
VYTVOŘENA, ABY VÁM POSKYTLA
POHODLÍ
Aplikace EVOKE je vytvořena, aby Vám umožnila pohodlně ovládat svá sluchadla z displeje telefonu Android nebo Apple, který máte vždy poruce.
Aplikace EVOKE umožňuje ovládání základních funkcí sluchadla a navíc obsahuje funkci SoundSense Learn, která Vás dovede k ideálnímu nastavení poslechu.
O KROK BLÍŽE K APLIKACI EVOKE
NÁPOVĚDA
K APLIKACI TONELINK
TV PLAY
VIDEO NÁVODY
FAQ
PRO UŽIVATELE APLIKACE EVOKE
V sekci FAQ najdete odpovědi na Vaše otázky týkající se aplikace EVOKE.
Potřebujete další asistenci?
Najděte si sluchadlového odborníka
Co znamená SoundSense Learn?
Funkce SoundSense Learn optimalizuje Váš poslech v daném zvukovém prostředí. Kdykoli se ocitnete v prostředí, ve kterém byste rádi upravili svůj poslech, využijte funkci SoundSense Learn a postupujte podle jednoduchých instrukcí.
Porovnejte dvě různé varianty poslechu, označte tu, která Vám zní lépe a funkce SoundSense Learn již sama vypočítá potřebné nastavení pro Vaše sluchadla. Čím větším počtem těchto A/B porovnání projdete, tím více se SoundSense Learn dozví o tom, jak si přejete slyšet. Po dosažení ideálního poslechu si můžete toto nastavení uložit jako nový program a použít ho kdykoli budete chtít.
Vemte prosím na vědomí, že exkluzivní funkcí SoundSense Learn jsou vybaveny pouze sluchadla vyšších řad sluchadel Evoke (440, 330, 220).
Jak smažu své osobní programy?
Zvolte “Nabídka zvuku”, poté stiskněte ikonu v pravém horním rohu a dostanete se do režimu editace. Klikněte na tlačítko "Smazat program" a potvrďte svou volbu.
Mohu přenášet zvuk z mého Android telefonu přímo do sluchadel?
V současnosti bohužel ne. Doporučujeme použít zařízení COM-DEX.
Proč se můj Android telefon nepřipojí k oběma sluchadlům a připojení navíc není příliš stabilní?
Váš telefon pravděpodobně nemá potřebnou verzi Bluetooth LE protokolu. Prosím zkontrolujte v seznamu kompatibility s aplikací Evoke, zda je Váš model podporován nebo se poraďte se svým sluchadlovým odborníkem.
Proč se kvalita poslechu při streamování z různých hudebních/video aplikací liší?
Při vysílání hudby nebo videa, může být přenos dat ovlivněn mnoha faktory z celé bezdrátové síti. Proto může špatné internetové připojení nebo přenos dat s vysokým rozlišením způsobit výpadky a přerušování.
Jak vypnu zvukové notifikace z jiných aplikací (např., Gmail, Facebook)?
Sluchadla přehrají veškeré zvuky, které jim iOS přikáže přehrát. V nastavení svého iPhonu a/nebo jednotlivých aplikací zrušte zvukové notifikace. Jděte na Nastavení > Notifikace nebo Nastavení > Zvuky a zadejte požadované nastavení.
Můžu změnit výchozí zařízení pro streaming na Bluetooth v mém vozidle?
Ne. iPhone (iOS) volí výchozí zařízení pro streaming automaticky a v současnosti nenabízí uživatelům možnost to změnit.
Kde mohu zkontrolovat, jakou verzi firmware používám?
Na obrazovce aplikace stiskněte ikonu Menu v levém horním rohu a zvolte “O aplikaci". Verze firmwaru je zde uvedena.
Proč jsem dotazován na povolení přístupu k mému fotoaparátu a fotografiím?
Aplikace vyžaduje přístup k Vašemu fotoaparátu a fotografiím, abyste mohli přidávat vlastní fotografie k jednotlivým programům.
Proč jsem dotazován na zpřístupnění mojí polohy?
Aplikace vyžaduje přístup k polohovým službám, aby mohla automaticky nastavit program tam, kde si to přejete a abyste mohli využít funkci Najít moje sluchadla.
Proč nemohu využít funkci "Najít moje sluchadla"?
Možná jste aplikaci neudělili povolení k použití Vaší polohy. Jděte na? Nastavení > sjeďte dolů na aplikaci Evoke > Polohové služby > zvolte Vždy nebo: Možná jste nepovolili Polohové služby obecně. Jděte na: Nastavení > Soukromí > Polohové služby a povolte je.
Může TV PLAY vysílat zvuk do vícero sluchadel?
Ano. TV PLAY nemá omezení co do počtu uživatelů, kterým přenáší zvuk do jejich sluchadel.
Které modely sluchadel jsou kompatibilní s TV PLAY?
V současnosti jsou to všechny modely EVOKE s 2.4GHz technologií (E-F2, E-RIC 312 D a E-BTE 13 D).
Jak můžu ovládat přenos?
Musíte použít aplikaci EVOKE, abyste mohli zapnout/vypnout přenos a upravit hlasitost přenášeného zvuku.
Jak zapnout a vypnout přenos zvuku z TV PLAY
Jakmile jsou vaše sluchadla spárovaná s TV PLAY, objeví se v aplikaci EVOKE automaticky nový program TV PLAY. Pro zahájení přenosu stačí jen přepnout na tento program. Pro ukončení přenosu jen přepněte na jiný program.
Jak to, že program TV PLAY nevidím v aplikaci EVOKE?
Spárujte svá sluchadla s TV PLAY ještě jednou. Jakmile jsou sluchadla s TV PLAY spárovaná, program TV PLAY se v aplikaci automaticky objeví.
Jak to, že někdy je přenos rušen?
Radio přenos může být rušen jinými elektromagnetickými poli, která mohou pocházet např. z elektrického vedení, Wi-Fi nebo mikrovlnné trouby.
Jak to, že zvuk televize neslyší ostatní členové rodiny?
To může být způsobeno z různých příčin. Možná jste TV PLAY zapojili pomocí audio kabelu do sluchátkového výstupu (který ovšem není součástí balení TV PLAY). U některých televizoru je nutné v Nastavení určit, zda mají reproduktory zvuk přehrávat či nikoli.
Musím TV PLAY připevnit na zadní stranu obrazovky? Můžu ho položit vedle televize?
Ne, nemusíte připevnit TV PLAY na zadní stranu obrazovky, můžete ho položit kamkoli, vedle televize.
Kolik zařízení TV PLAY můžu se svými sluchadly spárovat?
V současnosti se vaše sluchadla umí spárovat pouze s jedním zařízením TV PLAY v danou chvíli.
Jaký je rozdíl mezi TV PLAY a TV-DEX?
TV PLAY je kompatibilní se sluchadly EVOKE s 2.4GHz technologií.
TV-DEX je kompatibilní se všemi sluchadly z řad DREAM, UNIQUE, BEYOND a EVOKE, kromě modelů IIC (CIC-M).
STÁHNOUT
APLIKACI TONELINK ZDARMA
Sluchadlo EVOKE nikdy nezapomene, jaký poslech preferujete
Vyzkoušejte si první chytré sluchadlo na světě!