Servis sluchadel Widex

PRAHA
WIDEX CENTRUM

Bohušovická 230/12
190 00 Praha 9 - Střížkov

Tel.: (+420) 286 580 396
GSM: (+420) 605 947 864
Email: servis@widex.cz


Otevírací doba:

Pondělí:   8-12  13-18 h
Úterý: 8-12 13-16 h
Středa: 8-12 13-16 h
Čtvrtek:   8-12 13-18 h
Pátek: 8-12 13-14 h

Sobota + Neděle - zavřeno
BRNO
WIDEX CENTRUM
 
Hlinky 995/70
603 00 Brno
 
Tel.: (+420) 543 331 630
GSM: (+420) 734 738 964
 
Otevírací doba:
 
Pondělí:   8-12  13-18 h
Úterý: 8-12 13-16 h
Středa: 8-12 13-16 h
Čtvrtek:   8-12 13-18 h
Pátek: 8-12 13-14 h

Sobota + Neděle - zavřeno

OSTRAVA
WIDEX CENTRUM
 
Biskupská 3330/8
702 00 Ostrava
 
Tel.: (+420) 597 317 597
GSM: (+420) 777 851 866
 
Otevírací doba:
 
Pondělí:   8-12   13-18 h
Úterý:  8-12       13-16 h
Středa:  8-12 13-16 h
Čtvrtek:   8-12 13-18 h
Pátek:  8-12       13-14 h

Sobota + Neděle - zavřeno




Ve značkových prodejnách nabízíme záruční i pozáruční opravy sluchadel Widex, prodej příslušensví ke sluchadlům jako jsou baterie, krytky, šňůrky, čistící prostředky atd. i širokou nabídku kompenzačních pomůcek (indukční smyčky, telefony, budíky, zesilovače zvuku, signalizační systémy atd.). Více najdete v našem Eshopu.

V případě záruční opravy je nutné doložit originál záručního listu (výjimečně stačí i kopie), případně nákupní doklad, na kterém bude datum zakoupení, přesný model a výrobní číslo. V případě reklamace opravy je nutné doložit daňový doklad předchozí opravy.
Pokud nebudou potřebné doklady doloženy, pak bude oprava posuzována jako pozáruční.
 
Produkty se obvykle opravují v běžném režimu během několika pracovních dní. Když to okolnosti dovolí, tak jsme schopni sluchadla opravovat i na počkání (do několika hodin) - viz Expresní opravy vpravo. O aktuální délce oprav v běžném režimu se informujte na servis@widex.cz.
 
Produkty zasílané poštou doporučujeme zabalit do tvrdé krabičky a pojistit na cenu produktu. Podle poštovního řádu musí být zboží tak, aby to odpovídalo typu zasílaného zboží. A to znamená, že pokud pošlete sluchadlo (zejména zvukovodové nebo kanálové) pouze např. v bublinkové obálce a to přijde poškozeno, tak nebude reklamace kladně vyřízena. A pro Vás by to znamenalo minimálně 1.000 Kč za novou skořepinu či ještě vyšší částku při poškození elektroniky. 
 
Automaticky opravujeme produkty do částky 1.500 Kč (bez poštovného). Při opravě dražší než 1.500 Kč (bez poštovného) informujeme zákazníka předem o výši opravy - opravený produkt zasíláme až po odsouhlasení ceny za opravu. Pokud nesouhlasíte s částkou 1.500 Kč, pak si můžete v průvodním dopise vyžádat to, že chcete znát cenu za opravu v každém případě předem a technik Vás bude kontaktovat. Nezapomeňte do průvodního dopisu napsat potřebné kontakty - tel. číslo, mob. číslo či email.
 
Sluchadla i další produkty můžete přinést osobně na adresu servisu a nebo je můžete zaslat přes Českou poštu nebo jiného zasilatele. Opravené produkty si můžete vyzvednout osobně nebo je zasíláme zpět službou České pošty Balík do ruky, který ČP slibuje dodat do 24 hodin od odeslání (dobírka). Za pozdější dodání zásilky neodpovídáme. Všechny produkty se standardně opravují v běžném režimu (tedy bez příplatku a postupně, v pořadí jak přicházejí). Nabízíme ale i možnost expresní opravy - tu si vyžádejte přímo na recepci nebo v průvodním dopise v zásilce.
EXPRESNÍ OPRAVY – INFORMACE 
  • Expresní oprava s osobním doručením i převzetím = oprava do 24 hodin (většinou se ale opravuje v řádu desítek minut až jednotek hodin).
  • Expresní oprava zaslaná např. Českou poštou = oprava do 24 hodin od přijetí sluchadla do servisního systému (příjem zásilky do systému trvá max. 36 hodin od dodání zásilky).
  • Expresní opravy se provádějí každý den v týdnu.
  • Počet expresních oprav během dne je omezen - doporučujeme tedy přijít co nejdříve ráno, začínáme v 8.00 h (neplatí pro produkty zaslané poštou).
  • Délka (doba) opravy závisí na složitosti opravy a na počtu expresních zakázek přijatých před zakázkou zákazníka.
  • O tom, zda lze provést expresní opravu rozhodne technik do 15 minut po přijetí zakázky.
  • Expresní termín se nevztahuje na výroby skořepin individuálních sluchadel, individuálních koncovek a tvarovek.
  • Expresní oprava není vymahatelná.
  • Příplatek za expresní opravu je 250 Kč. 

Pozor, důležitá informace:

Ke dni 1.1.2019 končí servisní podpora pro modelové řady Bravo, Bravissimo, Flash, Real a Passion 105/110/115. Výjimkou jsou modely Bravo B32 a Bravissimo BV38, u kterých skončí servisní podpora k 1.8.2021. Znamená to, že po tomto datu už nemusí být všechny potřebné náhradní díly pro opravy dostupné.
     

Kontaktujte nás

Máte dotaz nebo komentář? Neváhejte se na nás obrátit Widex. Kontaktujte nás

PŘEJÍT NA LOKÁLNÍ STRÁNKU WIDEX

Bohušovická 230/12, 190 00 Praha 9
IČ: 45786381, DIČ: CZ45786381
Registrace: KOS v Praze, oddíl C, vložka 17126